Introductie bijeenkomst

Ben je nieuw in de Jeruzalem kerk? Wil je meer weten over de gemeente en wat we allemaal doen? Overweeg je misschien om lid te worden van de Jeruzalem kerk of zou je graag jouw gaven en talenten willen inzetten in onze gemeente?

Dan ben je hartelijk welkom op zondagochtend 25 juni, na de ochtenddienst, bij onze introductie bijeenkomst!

Op die zondag, na het koffiedrinken na de morgendienst zullen we met elkaar een heerlijke lunch hebben en is er alle tijd om elkaar beter te leren kennen. Ook is er volop gelegenheid voor het stellen van vragen. Het programma duurt ongeveer van 12:00 uur tot 14:00 uur.

Wij maken graag met jou kennis en hopen dat je betrokken wilt zijn bij onze gemeente!

Het is voor ons fijn als je even laat weten of je komt, aanmelden kan via een mailtje naar: info@jeruzalem-kerk.nl

jun 25 2023
Expired!