Wereldblik is een project waarin we aandacht geven aan personen en organisaties die over de grens werken aan Gods Koninkrijk. Als gemeente vinden wij het belangrijk dat het evangelie wereldwijd verspreid wordt.

Wij steunen organisaties die werken aan het vertalen van de Bijbel, kerkplanting en verpleegkundige- of praktische hulp bieden. Deze ondersteuning bieden wij op financieel gebied en in ons gemeentelijk gebed. Eenmaal per maand is er aandacht in een kerkdienst voor één van de gesteunde projecten of families. Er wordt dan voor hen gebeden en gecollecteerd.

Als families op verlof in Nederland zijn nodigen wij hen op een zondag uit in de kerkdienst, waar ze een presentatie kunnen geven over hun werk en gemeenteleden kunnen ontmoeten.

Wereldblik ondersteunt momenteel Stichting Open Doors en drie families, in Australië, Hongarije en Zuidoost Azië.