Sinds juli 2019 ben ik als predikant aan de Jeruzalemkerk verbonden. Daarvoor was ik predikant in Ede en Nieuwkoop.

In de stad is geloof in God niet vanzelfsprekend. Misschien wel nooit geweest ook. En je laten uitdagen door de uitnodigende èn radicale levensstijl van Jezus is ook niet makkelijk. En toch…steeds opnieuw merk ik dat God zich laat vinden en dat Jezus levens verandert.

Als predikant zie ik het als mijn grootste uitdaging om samen met anderen, in deze wereld vol chaos en wantrouwen, de liefde van God te ontdekken als bron voor een leven vol hoop. Als gemeente zijn we samen op zoek hoe we kerk met beide benen in de buurt kunnen zijn.

Stuur vooral een berichtje als je meer wilt weten of een keertje verder wilt praten!