Kaarsjes in de Baarsjes | 20:00 uur

Beste buurtgenoot,

Op zaterdagavond 24 december, Kerstavond, is het eindelijk weer zover: Kaarsjes in de Baarsjes!

Geniet – als vanouds – in de prachtig verlichte Jeruzalemkerk van mooie muziek, een inspirerend verhaal en saamhorigheid.

De geboorte van het Kind van Bethlehem is nog altijd goed nieuws, iets om vrolijk van te worden! En daarom zoeken wij – mensen overal vandaan – elkaar op om bij elkaar te zijn. Rejoice!

Bij Kaarsjes in de Baarsjes combineren we sfeer en gezelligheid met een goed verhaal en we mixen oude kerstliederen met muziek van nu. Je bent van harte uitgenodigd!

Of je nu regelmatig in de kerk komt of niet, we ontmoeten elkaar bij het licht van talloze kaarsjes en na afloop op het Jan Maijenplein.

Leuk je op de 24e te ontmoeten!

Richard Saly,
dominee van de Jeruzalemkerk