Kring mensen houden handen vast

Tijd voor persoonlijk gebed en voorbede

Iedereen is hartelijk welkom om zich aan te sluiten bij ons in deze gebedsmomenten in de Jeruzalemkerk. Je mag komen en gaan wanneer je wilt. Er is geen programma maar wel alle ruimte om samen God te zoeken in gebed en ook stil te worden en te luisteren naar wat Hij tot ons wil zeggen.

Heel graag willen we samen met u en met jou bidden voor alles wat er in onze kleine en grote wereld speelt. Ook als je zelf graag persoonlijk gebed of een zegen wilt ontvangen, is daar tijdens deze momenten alle ruimte voor.

Als we bidden vragen we God om bij ons te zijn in onze eenzaamheid, verdriet, zorgen, vreugde en alles waar ons hart vol van is.

Wij geloven dat God bij ons en onze wereld wil zijn en dat we in gebed ook van Hem leiding en richting mogen ontvangen voor ons leven met hem!

Wees welkom en loop even binnen!

Voor vragen, of specifieke gebedsvragen kan je altijd contact met me opnemen via gebed@jeruzalem-kerk.nl

aug 26 2022
Expired!