Imposant

Amsterdamse school, De Baarsjes, monumentaal: dat is de Jeruzalemkerk. Een schitterende locatie in Amsterdam West, geschikt voor zowel grote als kleinere evenementen. U kunt bij ons terecht met groepen van 10 tot 150 personen.

Evenementen

Het is dan ook niet verrassend dat de Jeruzalemkerk een geliefde locatie is voor uiteenlopende evenementen zoals kerkdiensten, bruiloften, concerten, recepties, vergaderingen, presentaties. De monumentale Jeruzalemkerk geeft uw event de gewenste sfeer en klasse.

Faciliteiten

De faciliteiten in het kerkgebouw zijn vanzelfsprekend uitgebreid. De Jeruzalemkerk is voorzien van verwarming, verlichting, een geluidsinstallatie, een beamer, toiletgroepen, een orgel, een vleugel. Naast de kerkzaal is het ook mogelijk om een van de kleinere zalen van 20 tot 70 m2 te huren. Het gebouw is (deels) rolstoeltoegankelijk. Ook kunnen wij de catering voor u verzorgen.

Bereikbaarheid

Wij zijn per OV goed bereikbaar. Tram 7, 13 & bus 15, 18 hebben een halte op het Mercatorplein dat op enkele minuten loopafstand is gelegen van de Jeruzalemkerk. Uw auto kunt u parkeren in de buurt of in de parkeergarage onder het Mercatorplein.

Voor meer informatie over het huren van de Jeruzalemkerk en alle mogelijkheden kunt u contact opnemen met onze verhuur coördinator Wim Vinju via 06-41510285 of verhuur@jeruzalem-kerk.nl.