In 1989 kwam ik in Amsterdam wonen. Sindsdien ben ik tot 2015 als predikant aan de Jeruzalemkerk verbonden geweest. Hierna ben ik altijd betrokken gebleven bij de Jeruzalemkerk en de stad Amsterdam. Mij werd gevraagd om de bijbelkringleiders te begeleiden en het ouderenpastoraat voor mijn rekening te nemen.

Het ouderenpastoraat doe ik nog altijd met veel vreugde. Ik ken veel ouderen goed, omdat ik al ruim dertig jaar met hen optrek. Ik ben zelf immers ook niet meer de jongste! Toen ik hen leerde kennen waren het gemeenteleden die actief bij de gemeente betrokken waren en veel voor de gemeente betekenden. Het is een zegen om nu bij hen te kunnen zijn in de laatste fase van hun leven.

Naast de verkondiging en de opbouw van de gemeente heeft in de navolging van de Grote Pastor het pastoraat altijd mijn hart gehad. Ik voel me betrokken bij het levensverhaal van mensen, in hoogte- en dieptepunten. Ik heb van die verhalen veel geleerd, ook voor mijn eigen leven. In de zegen voor anderen word ik ook zelf gezegend.